RE: BIND info, måske FAQ input?

From: Michael Rasmussen (none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 11:52:04 CEST

Subject: RE: BIND info, måske FAQ input?
Date: Mon, 19 Apr 2004 11:52:04 +0200
From: "Michael Rasmussen" <none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej alle

<HLK mumlede nedenstående>
Der er altså ret meget information tilgængeligt, det undrede
mig derfor at tråden blev ved med at vokse så hurtigt med
så banale spørgsmål - lad os hellere få nogle gode spørgsmål ;-)
</HLK mumlede nedenstående>

Jeg vil så prøve med et - mener selv, det er godt:-)
Hvilke holdninger har i til DDNS (dynamisk DNS, DHCP 3.x)?
Er det godt/skidt, nødvendigt/unødvendigt?

Min holdning er, at det er unødvendigt og noget skidt! Har jeg behov for, at maskiner med dhcp-tildelt ip skal kunne slås op i DNS, vil jeg hellere opsætte et statisk ip via mac-address (mere sikkert imho).

Hilsen,
Michael.