Re: Opsætning af DNS server

From: Henrik Boegh (none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 18:08:35 CEST

Date: Fri, 16 Apr 2004 18:08:35 +0200
From: Henrik Boegh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opsætning af DNS server

On Fri, Apr 16, 2004 at 02:50:14PM +0200, Torben Sørensen wrote:
> Hej folks
>
> Vi har planer om at installere en lokal DNS server der skal køre stå DNS
> server internt.

Nu ved jeg ikke hvor meget DNS-serveren skal kunne men pdnsd (
http://www.phys.uu.nl/~rombouts/pdnsd.html ) er en simpel lille
DNS-server der har nogle proxyfunktioner. Den eneste zonefil der er er
/etc/hosts som den selv bygger relevante PTR og A-records ud fra.
Jeg tror ikke der findes nogle DNS-servere der er ret meget simplere :)

--
Hilsen
Henrik Bøgh ( henrik.list@boegh.net )