Install fest, grafisk installation?

From: Christoffer Kjølbæk (none@christoffer--kjoelbaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 17:16:58 CEST

Subject: Install fest, grafisk installation?
From: Christoffer Kjølbæk <none@christoffer--kjoelbaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 08 Apr 2004 17:16:58 +0200

Hejsa

Jeg overvejer stærkt at komme til install fest på torsdag, men vil gerne
lige have lidt info. Pt. køre jeg Fedora Core 1 på min laptop, og
overvejer stærkt at skifte til freeBSD, med Gnome osv. Jeg har undersøgt
lidt omkring de programmer jeg bruger lige nu, og umiddelbart kan jeg
godt skifte uden de store problemer, men kan jeg nå det den aften, sådan
rent tidsmæssigt?

Jeg har tit installeret freeBSD som server, men aldrig med X og Gnome.
Er det ikke noget med det tager en evighed at compilere X og Gnome?

mvh
Christoffer

--
Email:		christoffer@kjoelbaek.dk