Re: afvikling af CGI-scripts via Apache?

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 27 Sep 2003 - 10:27:24 CEST

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: afvikling af CGI-scripts via Apache?
Date: Sat, 27 Sep 2003 10:27:24 +0200

Hej
Jeg kan ikke se hvad der er galt, men jeg bruger selv Awstat.
Jeg har valgt at køre det igennem cron, hvor jeg hvert kvarter (jeg følger
med det meste af dage) kører både awstat.pl og awstst_buildstaticpages.pl.
Dette betyder at du ikke får statistikken "on the fly", men den kan være op
til 14 minutter gammel.
Derudover har jeg valgt at smide httpd-logfilen væk hver gang, da det ellers
hurtigt blev en stor mundfuld for min PII 300 Mhz at lave statistikken. Vi
har 70-100 besøgende pr. dag

Mit cronscript ser således ud:

#Denne laver en index-fil med sttiske links
/usr/local/www/cgi-bin-dist/awstats.pl -config=virtualhostname -update -outp
ut -staticlinks > /sti/til/statistiksiden/index.html

#Denne laver destatiske undersider til index og lægger dem i samme bibliotek
/usr/local/www/cgi-bin-dist/awstats_buildstaticpages.pl -config=virtualhostn
ame -update -output -dir=/sti/til/statistiksiden

Jeg håber du evt. kan bruge noget af det.

Med venlig hilsen

Axel Kellermann