Køb af Vexira Antivirus

From: Soeren Thing Andersen (none@soeren--thing.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 07:56:20 CEST

Date: Wed, 17 Sep 2003 07:56:20 +0200 (CEST)
From: Soeren Thing Andersen <none@soeren--thing.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Køb af Vexira Antivirus

Hej.

Jeg har i et års tid benyttet RAV Antivirus for Sendmail+Milter på et
par OpenBSD-servere.
I går modtog jeg så en mail fra dem:
> Dear RAV User,
> We would like to let you know that, due to the acquisition of RAV's
> IPR (Intellectual Property Rights) by Microsoft, GeCAD Software is
> currently engaged in a strategic reorganization of its operations,
> which includes scaling down and discontinuation of its anti-virus
> related business.

I praksis betyder det at jeg kan få opdateringer indtil mit abonnement
udløber i december, og så er det slut. Øv!

Jeg har hørt en del godt om Vexira fra Central Command. Er der nogen
af jer der kender en dansk/europæisk forhandler, eller skal man bare
benytte Central Commands amerikanske webshop? (Jeg tænker her på
moms/told og lign. besværligheder).

Eller evt. anbefalinger af alternative produkter?

Vh Søren Thing,
Aalborg.