Re: PHP4 compileret med pdflib og Oracle support

From: Rene Pedersen (none@macfat--macfat.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Sep 2003 - 01:05:33 CEST

Date: Fri, 12 Sep 2003 01:05:33 +0200
From: Rene Pedersen <none@macfat--macfat.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PHP4 compileret med pdflib og Oracle support

On Wed, Sep 10, 2003 at 11:53:11PM +0200, Axel Kellermann wrote:
> Hej
>
> Tak - det virkede - men hvad er det jeg har gang i med dette dirty trick

Np, hvad du har sat i gang med det trick, er du beder den inkludere wrap
library'et fra Oracle, som den egentlig burde inkludere. Hvorfor den
ikke gør ved jeg ikke (har ikke undersøgt php's configure script
hvorfor).

// Rene

> På forhånd tak!
>
> Axel kellermann

> hører
> forbindelsen

> the most"

// Rene

--
"Out of 13.000 feet of free fall, always remember that the last inch hurts the most"