FreeBSD 4.7, men kan ikke komme på Internettet

From: Niels Engdahl Jensen (none@engdahl--post7.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 01:34:48 CEST

From: "Niels Engdahl Jensen" <none@engdahl--post7.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd_mailing_list" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD 4.7, men kan ikke komme på Internettet
Date: Thu, 11 Sep 2003 01:34:48 +0200

Hjælp!

Jeg har lige installeret FreeBSD 4.7, men kan ikke komme på Internettet.

Jeg har 2 PC'er i netværk. Den anden kører WinNT4 (server) med M.I.I.S. De er hver især forbundet med en hub til en Speedstream router. Hinsides routeren er der et ADSL modem og en adapter forbundet til et telefonstik.

Windows kan sagtens komme på internettet, og FreeBSD kan finde både routeren og hjemmesiden på M.I.I.S'en. De kan selvfølgelig også pinge hinanden (med IP-adresse).

Jeg bruger KDE desktop og Conquerer browser.

På forhånd tak

                    Niels Engdahl Jensen