Re: FreeBSD 4.7, men kan ikke komme på Internettet

From: Niels Engdahl Jensen (none@engdahl--post7.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Sep 2003 - 05:51:43 CEST

From: "Niels Engdahl Jensen" <none@engdahl--post7.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD 4.7, men kan ikke komme på Internettet
Date: Thu, 11 Sep 2003 05:51:43 +0200

Tak til alle mine hjælpere

Jeg er helt rørt over at I er så hjælpsomme :-)
Jeg kom i tvivl om jeg skulle skrive:
            nameserver 194.239.134.83 eller
         nameserver="194.239.134.83"

Men begge dele virker tilsyneladende.

Men nu må jeg hellere se at få sendt det her og afblæse problemet.
Det blev jo løst på rekordtid.

Venlig hilsen
                  Niels Engdahl Jensen