IBM unix-server

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 19:04:08 CEST

Date: Tue, 21 Oct 2003 19:04:08 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: IBM unix-server
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Nu ved jeg godt, at dette spørgsmål falder lidt uden
for denne listes oprindelige formål, men da jeg ikke
kan være med på en øl i ny og næ (øl smager forøvrigt
bvaddrr, bortset fra når man har fået et par stykker)
pga. afstanden, 7 timer til Oslo og yderligere 7 til
Englandsvej på Amager. Så jeg hopper ud i det.

Jeg har fået en pris fra IBM på en p615 med dual CPU
og lidt RAM. Men når jeg ser på IBM's side, skriver de
meget lidt om hvad den yder, især mod Intel-servere.
Er der nogen på denne liste, som har en sådan server
stående, og kan berette lidt om performance?

Af lidt mere relecvant art, er der nogen af
BSD-grenene som har planer om at understøtte POWER4+
eller G5-CPU'en?

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan