Re: Probs efter kernel recompile

From: Mikkel Riis (none@m--bitpool.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 14:05:10 CEST

Date: Tue, 21 Oct 2003 14:05:10 +0200 (CEST)
Subject: Re: Probs efter kernel recompile
From: "Mikkel Riis" <none@m--bitpool.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Kig i /usr/src/UPDATING, der er en beskrivelse af præcis hvad du
> gør.

> Nej.
>

> FJ

Hej Flemming,

Jeg har lokaliseret problemet. Du havde ret. Med hovedet under armen har
jeg cvsuppet den forkerte sovs, deraf problemet. Jeg har nu re-compilet
min kerne med den korrekte sovs og problemet er afhjulpet.

Mange tak for indsatsen, jeg er nu blevet en smule klogere på cvsup og
cvs-tagging.

Venligst

Mikkel Riis