Sandberg raid controller

From: Anders Dyekjaer Hansen (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 11:24:21 CEST

Date: Mon, 20 Oct 2003 11:24:21 +0200 (CEST)
Subject: Sandberg raid controller
From: "Anders Dyekjaer Hansen" <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej liste,

Jeg skal have mig en hardware raid løsning til billige penge til min
FreeBSD 4.8 server.

Jeg har kigget lidt på Sandbergs "ATA133 RAID Boost" som koster omkring
400 kr. Den kan "både" raid 0 og 1 og det sådan set det jeg har brug for,
problemet er bare at Sandbergs kort ikke findes på listen over
understøttet hardware:
http://www.freebsd.org/releases/4.8R/hardware-i386.html#AEN33

Jeg ved at andre her på listen har investeret i lidt dyere kort nemlig
adaptecs og promise TX2000 som ser ud til at være understøttet af FreeBSD.

Er der nogen der kører med sandberg controlleren og tror i at det vil
fungere uden problemer?

På forhånd tak!

Mvh,
Anders