Re: Make World på OpenBSD??

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Oct 2003 - 17:36:47 CEST

Date: Sun, 5 Oct 2003 17:36:47 +0200 (CEST)
Subject: Re: Make World på OpenBSD??
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Allan
OpenBSD har en lidt anden indgangsvinkel til at opdatere sit system.
Udgangspunktet er CVS. OpenBSD bruger ogsaa 'current', 'snapshots',
'stable' m.f.- altsaa lidt ligesom fbsd. Ellers skelnes der primaert mellem tre lokale
opdateringstyper:
1 installer nye versioner af 'binaries', tools og filer
2 opdatering af div. conf. filer
3 opdatering af foraeldede programmer
Altsammen holdt strengt indenfor samme version (i.e. 3.2 til 3.2 osv.)

Se ogsaa http://www.openbsd.org/faq/upgrade-minifaq.html
OpenBSD er knapt saa imoedekommende som fbsd, men moed det med et aabent
sind, laer det at kende og jeg kan garanterer dig at du vil faa en god
oplevelse.
mvh

/per