Re: Hardware anbefaling

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Nov 2003 - 17:04:44 CET

Subject: Re: Hardware anbefaling
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 27 Nov 2003 17:04:44 +0100

On Thu, 2003-11-27 at 15:33, ext Thomas Hjorth wrote:
> De timer simpelthen ud i ny og næ... formentlig under belastning udover
> hvad der lige plejer at være. Heldigvis kommer det selv op igen efter en
> 10-15 mins, men det vil jo aldrig holde på en mission critical server.

Som sagt så er mine erfaringer at de kører problemfrit med både raid
controller og Broadcom NIC også under hårde belastninger med
FreeBSD 4.9. Jeg har kørt et parallelt diskanalyseværktøj på
nogle Terabytes data uden problemer. (Andet end at malloc ikke var
så effektiv som på HP eller Linux med min applikation.)

--
/Anders