Re: Hardware anbefaling

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 22:04:13 CET

Date: Wed, 26 Nov 2003 22:04:13 +0100
From: Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hardware anbefaling

Thomas Willert wrote:

>Hejsa!
>
>Jeg skal bestille en server der skal køre FreeBSD 4.9. Er der nogen der kan
>anbefale en hardware løsning der opfylder nedenstående krav? Det skal helst
>kunne bestille hos en enkelt forhandler:

Hej

Jeg har fået to servere fra Compare med Intel 845 serverboard med
raid-kontroller og to indbyggede netkort samt plads til 4 diske

Det sidder i et 2U Enlight kabinet med 480W PSU med god luftstrøm i.
Det er billige og jeg har ingen problemer haft hverken 4.8 eller 4.9 på
dem ;-D

Se evt. http://www.servershoppen.dk/

De priser der står på siden kan sagtens presses ned. Bare ring til
Johnny og hils fra mig.

Morten Winther