Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Nov 2003 - 20:29:28 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)
Date: Tue, 25 Nov 2003 20:29:28 +0100

> * mysql40-server (4.0.16) server vil ikke installere fordi den ikke
kan
> resolveip localhost samt hostnavn.
Smid de 2 i /ets/hosts

> * Den installererer Perl 5.6.1 selvom jeg havde 5.8 allerede

Ret i makefilen

> Hvad ville i gøre? :o)
Holde mig til 4.9 og opgradere når 5.x er blevet erklæret stabil nok til
produktions-brug.
Hvis det er et testsetup der først skal i drift når 5 er
produktionsstabil ville jeg nok bare løse de problemer jeg fik hen ad
vejen og eventuelt sende patches til de forskellige ting hvis der reelt
set ER tale om fejl og jeg selv kunne løse dem.

... Dennis