Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: madsen999@mailme.dk
Date: Tue 25 Nov 2003 - 20:19:29 CET

Date: Tue, 25 Nov 2003 20:19:29 +0100 (CET)
Subject: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)
From: madsen999@mailme.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Har kun prøvet 4.8 på nogle bokse. Der plejer aldrig at være problemer.
Installér minumum og et par ports og jeg har været kørende.

Nu ville jeg prøve 5.1 og den har givet mig lidt problemer.

* mysql40-server (4.0.16) server vil ikke installere fordi den ikke kan
resolveip localhost samt hostnavn.

* Den installererer Perl 5.6.1 selvom jeg havde 5.8 allerede

o.s.v.

Ok fair nok. Ovenstående er ikke det værste man kunne tænke sig, og kunne
nok løses, men hvorfor er det blevet sådan?

Er det mig der gør noget forkert? Eller er 5.1 lidt mere tricky?

Sidder samtidig med det problem at jeg ville lave en boks til produktion
(mailserver) og 4.9 er vel ved at blive faset ud, og 5.2 er "på
trapperne.."

Hvad ville i gøre? :o)

--
Mvh