Streaming af mp3 på lokalnetværk??

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 20:01:28 CET

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Streaming af mp3 på lokalnetværk??
Date: Mon, 17 Nov 2003 19:01:28 +0000

Hej

Jeg bor i en ejerboligforening, hvor vi har et fælles LAN tilsluttet
internettet.
Jeg synes det kunne være fedt hvis man lagde mp3-filer fra orginale cd'er på
en server og derefter kun streame musikken ud til beboerne.
Jeg tænker på, at det skulle forgå sådan, at man som LAN bruger i ejendommen
kunne gå ind på en lukket (brugernavn + password beskyttet) intranet side,
hvor man kunne vælge hvilke numre man ville høre på sin egen computer og det
derefter ville blive streamet ud til computeren. Men kan derved ikke kopiere
mp3 filerne til sin egen computer og der sker derved heller ikke nogen
distribution af musikken.

Er dette lovligt??

Jeg har været inde på kulturministeriets hjemmeside og andre officielle
sites, men jeg ikke ikke fundet nogen specifikke eksempler, men kun
generelle.

Mvh.

Allan.

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk