RE: FreeBSD 5.x og Compaq Proliant 2500

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 16:03:12 CET

Date: Wed, 12 Nov 2003 16:03:12 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD 5.x og Compaq Proliant 2500
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Det har jeg prøvd uten å lykkes.
>
> For øvrig så går 4.x inn uten noe problem.
> Kan det ha noe med at FreeBSD bare finner 16MB
> minne?

Min erfaring er at 5.x kan afvikles på flere maskiner
end 4.x. Men da 4.x fungerer uden problemer kan det
måske være ACPI (efterfølgeren til APM) som giver dig
problemer.

Prøv at disable ACPI under installationen, tryk 2
(tallet to ;-), når FreeBSD-dæmonen dukker op på
skærmen. ACPI var vidst lidt skarp i kanterne i den
5.1 du kan hente som ISO-image, men fungerer bedre og
bedre.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan