Re: OpenBSD HP PA-Risc

From: Jorma Lindgren (none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 29 May 2003 - 13:53:34 CEST

Date: Thu, 29 May 2003 13:53:34 +0200
From: Jorma Lindgren <none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: OpenBSD HP PA-Risc

Davs,

men om jag skriver riktigt långsamt, så blir det kanske bättre... ;-)

Jag har inget problem med att skriva på engelska, vi växlar ganska fritt mellem Dansk, Svensk og engelsk på mitt arbete det vi har ett par dansker. Engelsk er fetd nokk hvis de gör de more easy to make me understandble... but Jag skulle fordra de ena or di andre, the mixing kan var ganska frustrerande.

Jag tänker fortsätta på svenska, blir det förmånga missförstånd så går jag över till englska, OK?

mvh
Jorma

On Fri, 30 May 2003 11:17:51 +0200