RE: Performance problemer med OpenBSD (io)

From: Tomas Norre (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 19 May 2003 - 19:09:45 CEST

From: "Tomas Norre" <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Performance problemer med OpenBSD (io)
Date: Mon, 19 May 2003 19:09:45 +0200

Hej

Jeg kom til at sidde og "lytte" med på denne tråd og tænkte det ville jeg da
lige prøve også.. det resulterede i at jeg ved kopiering af ~340 MB fra at
bruge 43min og 16 sek. til nu kun at bruge 13 min og 37 sek. Det er pæn
forbedring. :) og ved sletning af samme mængde data er jeg gået fra 30 min
til 4 min og 9 sek :) det er jo ganske fornuftigt :)

Så jeg takker også for hjælpen.

Hilsen
Tomas