Re: Simpel database

From: Daniel Bahl (none@e--danielbahl.info.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 May 2003 - 19:12:37 CEST

From: Daniel Bahl <none@e--danielbahl.info.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 14 May 2003 19:12:37 +0200
Subject: Re: Simpel database

Ville MySQL ikke være brugbart i dit tilfælde ?

Hvis du før installationen af selve mysql-server, installere mod_php4 samt apache, vil du kunne bruge phpMyAdmin (http://www.phpmyadmin.net/) (som du også finder i ports-tree) som frontend til dine databaser.

Gennem phpMyAdmin kan du både søge, vise, oprette, rette og slette records, og du kan endda også opnå adgang til dine databaser gennem en hvilken somhelst computer med internetadgang, da phpMyAdmin er bygget op i PHP4 og eksekveres gennem webbrowseren.

Jeg bruger selv MySQL til alle former for databaser jeg benytter, og kan kun anbefale denne "Rock solid" database der er nem at gå til!

Med venlig hilsen
Daniel Bahl

Besvarelse af email fra: Flemming Jacobsen
Skrevet Onsdag d. 14 May 2003 18:45:46 +0200.