RE: Problemer med login via ssh

From: unik 1971 (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 May 2003 - 17:52:37 CEST

From: "unik 1971" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: RE: Problemer med login via ssh
Date: Thu, 01 May 2003 15:52:37 +0000

tak tak tak.

Det er rigtig som I alle har svaret, at "PermitRootLogin" er sat til "no".
Jeg vil så derefter følge Simon L. Nielsen's råd ikke at logge ind som root
via ssh.

Selvom man er ny i BSD, skal man ikke være bange for at kaste sig ud i det,
fordi man er bange for at man ikke kan få support nogen steder. For den her
hurtige support jeg lige har fået, fåes nok ikke hurtigere i MS verdenen
(jeg arbejder selv professionelt med MS til hverdag).
Så der er iværtefald ikke nogen virksomheder, som skal komme og sige at de
ikke kan få support på Open Source.

Efterhånden som jeg lære mere og mere om Unix/BSD synes jeg det er mere og
mere genialt.

Tak fra "FørsteGangsSpørgeren"