Re: QDI motherboards og FreeBSD

From: Gert Lynge @ Home (@)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 00:13:05 CET

From: "Gert Lynge @ Home" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: QDI motherboards og FreeBSD
Date: Thu, 20 Mar 2003 00:13:05 +0100

Hmmm... Gad vide om det "bare" er et chipsetproblem eller noget de kan fixe
fra BIOS?

Jeg tror jeg får QDI til at kigge på det - så må vi se hvad de finder ud af.
Om ikke andet kan jeg jo nu give dem et hint om at det kan være et
SIS-problem (og så må de jo tage fat på dem).

Rent principielt kan vi jo ikke leve med at man skal have nedsat performance
i sit yndlings OS :-).

Tak for din tilbagemelding Per.