Re: IDE RAID

From: Gorm J. Siiger (none@Gorm--Area51.DK.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 11:44:12 CET

Date: Wed, 19 Mar 2003 11:44:12 +0100
From: "Gorm J. Siiger" <none@Gorm--Area51.DK.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IDE RAID

Hejsa,

> Jeg er begyndt at kigge efter IDE RAID controllere til FreeBSD (og
> OpenBSD/Linux) eftersom jeg er utilfreds med vinum. Der har tidligere været
> snak om RAID controllere her på listen så jeg ved at der må være nogen med
> erfaringer.

Jeg har selv en FastTrack TX2 Ultra133 der virker perfekt, kører RAID 1 på 2
diske.

Og har lige indkøbt et SX6000Pro sæt med hotswap bays - og min RAID 5 ville
da også virke hvis jeg ikke liige havde købt Wester Digital 180GB diske til
systemet.
Der er p.t. en kendt fejl med at controlleren kan "tabe" diske -
men jeg har en sag kørende hos Promise (og de er meget samarbejdsvillige)

--
Gorm J. Siiger - Area51.DK
 GE d+ s: a- C+++ UB++++ P++ L+++ E--- W+++ N++ w--- O- M-- V-- P++ tv- G--