Re: IBM Thinkpad X23 og BSD.

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 08:44:38 CET

Date: Wed, 12 Mar 2003 08:44:38 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IBM Thinkpad X23 og BSD.

Flemming Jacobsen wrote:
> nicolai.ernst@uni-c.dk wrote:

> Det fungerer fint (de problemer jeg har med standby etc. må
> skyldes -current, idet min kollega der kører -stable på sin ikke
> har de samme problemer).
>
> Nogen BSD-DK'ere der har -current til at spille på en X23?

> Den kendte jeg ikke, tak.

Nu kom jeg til at pille med det igen.
Det viste sig at være noget så simpelt som at APM ikke var
enablet (-current bruger ACPI pr. default (det virker ikke på min
X23)), så apm_enable og apmd_enable sat til YES løste problemet.
(Ja, jeg havde 'device apm' i kernen).

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---