Trådløs 802.11b/g? PCMCIA kort

From: Peter Zinck Wulff (none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 13:56:17 CET

Date: Mon, 3 Mar 2003 13:56:17 +0100 (CET)
From: Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Trådløs 802.11b/g? PCMCIA kort

Hej bsd-dk.

Jeg skal snart til at lave trådløst netværk hjemme, så jeg slipper for
ledninger til de 2(snart 3) bærbare computere jeg har. Den ene kører
Windows 2000, så der er jo ingen problemer, men den anden kører forhåbentlig
(Se evt. min tidligere post) FreeBSD. Jeg har tænkt mig at købe en Apple
Airport Extreme som basestation, da den skulle virke upåklageligt, og ser
ret fix ud inde i stuen i forhold til de gamle AOpen tower stationære der
står der nu.

Så kommer spørgsmålet, hvad køber man hvis nu man vil køre 802.11b eller
evt. 802.11g? Er der nogen der har erfaringer med hvad der virker under
FreeBSD?

Mvh
Peter