Re: Linuxforum

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 11:38:55 CET

Date: Mon, 3 Mar 2003 11:38:55 +0100
Subject: Re: Linuxforum
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>

On mandag, mar 3, 2003, at 09:13 Europe/Copenhagen, Torben Sørensen
wrote:

> Hej folks
>
> Jeg vil bare lige sige tak for et rigtig godt arrangement i weekenden.
> Det var hyggeligt at hjælpe til med linuxforum - hyggeligt med alle de
> dejlige mennesker - det gør jeg gerne igen næste år!

Jeg synes også det var super hyggeligt og professionelt arrangeret!

Ches' og Daniel Hartmeier var begge to suveræne, det
var dem jeg havde glædet mig mest til at høre/se

Jeg vil så lige sige en speciel tak til
coord
jlouis og steffen for hjælp på BSD-DK standen
HEM og andre der sørgede for materiale til standen
polyteknisk som fik pushet et par gode bøger til mig, med
god rabat (-20%)
og andre fra BSD-DK som hjalp

Mvh

Henrik