Re: Proftpd og Mysql 4.1

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 14:09:25 CEST

From: "Jesper Louis Andersen" <none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 25 Jun 2003 13:09:25 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Proftpd og Mysql 4.1

Quoting sslug user (no-spam_sslug@doygaard.com):
> Hvilke tre ports programmer ?

Trediepartsprogrammer, ikke 3 ports programmer.

> Ja undskyld alle de dumme spm. Jeg kommer bare direkte fra RedHat, og ved
> intet om FreeBee?
>
> Hvordan opdaterer man sine ports?

FreeBSD: Har et eller andet tool der kan gøre det hvis navn jeg ikke kan
huske, men det skrevet i Ruby! :)

OpenBSD: Sådan noget l... gør man ikke. Man opdaterer i hånden:
  cd /usr/ports && make index && cd /usr/ports/infrastructure/build && \
  ./out-of-date
  <Opdater ting der er ude af sync>

NetBSD: Aner det ikke. Lader en med bedre viden end jeg supplere.

Om jeg har læst hele tråden? Nej. Til dels synes jeg proftpd er noget
skidt og det samme gælder mysql. Til dels ved jeg ikke nok om specifics.

--
j.