RE: Proftpd og Mysql 4.1

From: Uffe Døygaard (none@sslug--doygaard.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 07:22:27 CEST

From: Uffe Døygaard <none@sslug--doygaard.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Proftpd og Mysql 4.1
Date: Tue, 24 Jun 2003 07:22:27 +0200

Jeg har prøvet at installere 4.1 server og 4.1 client.

Men jeg aner faktisk ikke hvordan jeg så kommer videre.
Hvis man vil have proftpd til at virke med mysql, skal man vel have fat
i mod_mysql og mod_sql.
Hvor finder jeg disse, og hvad skal jeg så gøre.
Er der nogen der ligger inde med en inst. Vejledning til proftpd og
mysql ?

Findes der iøvrigt andre news servere / nyhedslister man kan hente info
fra end her ?
/Uffe