Proftpd og Mysql 4.1

From: Uffe Døygaard (none@sslug--doygaard.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Jun 2003 - 21:04:16 CEST

From: Uffe Døygaard <none@sslug--doygaard.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Proftpd og Mysql 4.1
Date: Sun, 22 Jun 2003 21:04:16 +0200

Hej.

En kammerat har lige hjulpet mig med at sætte min FreeBSD op.
Jeg er vant til at arbejde med RedHat, så jeg er lidt lost.

I /usr/ports/ftp/ finder jeg proftpd

Hvis jeg herinde skrive make install WITH_MYSQL=YES

Så henter den mysql client 3.23 ned, den er jeg IKKE intereseret i.

Jeg har prøvet at ændre linien i Makefile, men det giver bare en compile
fejl.

Jeg har installeret MySql 4.1 fra ports også.

Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

Jeg vil helst slippe for 'fysiske' brugere på systemet.

/Uffe