Re: SV: Installere freeBSD på en laptop, der skal bruges i forbindelse med uddannelse?

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 23:58:03 CEST

Date: Wed, 18 Jun 2003 23:58:03 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Installere freeBSD på en laptop, der skal bruges i forbindelse med uddannelse?

On Wed, Jun 18, 2003 at 10:15:44PM +0100, Jesper Louis Andersen wisely wrote:
> Plan 9 er da ganske sjovt, men jeg ser hellere nogen af de gode ideer
> flyttet til *BSD'er så det kan blive ordentligt frit...

..og hvis nogen har lyst til at læse et indlæg fra en
Theo de Raadt i topform som hagler Plan 9 folkenes
sprit nye "open source" licens ned, så kig her:

https://lists.cse.psu.edu/archives/9fans/2003-June/025148.html

Meget underholdende læsning...

Licens eller ej, så synes jeg Plan 9 er et forfriskende
pust, som mange kunne hente noget fra...

--
Mvh,

Anders S. Jensen