Upgrade fra FreeBSD 4.x -> 5.x

From: Jens Rohde (none@jens--unix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 14:08:56 CEST

Subject: Upgrade fra FreeBSD 4.x -> 5.x
From: Jens Rohde <none@jens--unix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 16 Jun 2003 14:08:56 +0200

Hej

Jeg går og overvejer at kyle en FreeBSD efter min klaptop i den nærmeste
fremtid. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skal nappe en 4.8
eller en 5.1. Så vidt jeg kan se af "snakken" i FreeBSD-current, så er
5.1 vist ikke helt klar til produktion endnu, så jeg hælder mest til en
4.8.

Imidlertid syntes jeg ikke det fremgår helt klart, om der - når en
5-STABLE er klar - vil være en forholdsvis uproblematisk upgrade-path
fra 4.x -> 5.x. Jeg gider sgutte bruge mere tid på installation end lige
højest nødvendigt :)

Nogen der kan kaste lidt lys over dette?

/Jens