Re: Opgradering til 5.0/5.1

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 22:38:34 CEST

Date: Fri, 6 Jun 2003 22:38:34 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opgradering til 5.0/5.1

On Fri, Jun 06, 2003 at 10:14:11PM +0200, =?iso-8859-1?Q?Jesper_N=F8hr?= wisely wrote:
> Jeg kan forstå på det hele, at jeg skal have gang i noget cvsup-værk,
> men jeg vil nødig kaste mig ud i det og risikere en server uden at vide
> lidt mere om det. Nogen der har en lyn-guide og/eller lidt dokumentation
> på området?
Hvis det er en produktionsserver der er i skudlinien skulle du måske
overveje om det er det helt rigtige. Jeg har ikke haft nævneværdige
problemer med 5.0, men den er jo stadig lidt våd.

Men hvorfor skal det hele også være så kedeligt? Så spring dog
ud i det. Hvis det var mig ville jeg ikke belave mig på at
cvsup'e mig fra 4.x til 5.x, jeg ved ikke om der er nogen der
har erfaringer med det her på listen?
Jeg ville installere den fra grunden, men jeg er også _ret_
kedelig når det angår vigtige maskiner.

--
Mvh,

Anders S. Jensen