Re: Ekstra SSLUG-hyggemøde om DocBook SGML/XML 31/7

From: Laust Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 10:59:00 CEST

Date: Wed, 30 Jul 2003 10:59:00 +0200
From: Laust Jespersen <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ekstra SSLUG-hyggemøde om DocBook SGML/XML 31/7

> Jeg synes det kunne være interessant om BSD-DK'ere, med skrivelyst mødte
> op til dette arrangement. Det vil være en oplagt mulighed for at prøve at
> samle tropperne om en eventuel dansk *bsd bog/skriv.
>
> Jeg har under alle omstændigheder selv tænkt mig at dukke op til
> arrangementet, men jeg er ikke så interesseret i "Friheden til at vælge
> bøgerne".... ;) - jeg så hellere at vi kom igang med "Kunsten at vælge
> rigtigt-bogen" :)
Det er jo en rigtigt god ting at kende til docbook og sgml når man
skal lave docs så jeg har tænkt mig at komme til det også.
Men jeg har heller ikke den store interesse i "Friheden til at vælge"
projektet, så jeg har tænkt mig bare at luske af når jeg har hørt det
første :)

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship