[Fwd: No Subject]

From: Christer Gundersen (none@dtun3z--online.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 Jul 2003 - 18:16:19 CEST

Subject: [Fwd: No Subject]
From: Christer Gundersen <none@dtun3z--online.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Date: 13 Jul 2003 18:16:19 +0200

Jeg prøver her jeg :o)

-----Forwarded Message-----
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd@nobug.no
Subject: No Subject
Date: 27 Jun 2003 09:40:11 +0200

I WinXP (multiboot) får eg tilgang via DHCP kjapt som bare det. I FreeBSD står dhcp-klienten lenge, og når eg endeleg får utdelt noko, får eg kun "no route to host". Får tildelt samme adresse som i XP (192.168.x.x-adresse). Eg sit bak ein privat ruter utanfor mi rekkevidde. Kan dette vere eit problem hjå Telenor?

Uansett kva eg gjer vil "ifconfig dc0" kun vise mac-addr, ingen ip-addr. IP-addr ser eg kun at vert tildelt via sysloggen (sjå url for relevant utdrag).

Det fungerte før helga, men ikkje no lengre. Snodig.

Loggfiler:

url: http://www.starshipping.com/~jakobbg/dmesg.txt>
url: http://www.starshipping.com/~jakobbg/log.txt>

All hjelp mottakast med takk.