Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 18:53:01 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 18:53:01 +0100
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On torsdag, jan 30, 2003, at 18:06 Europe/Copenhagen, Flemming Jacobsen
wrote:

> Hej alle,

> Der er det galt at listen ikke er færtigkonfigureret. Og at det
> derfor ikke er en offentlig service (endnu).
> Hvis folk melder sig på ukritisk vil det i væsentlig grad
> besværliggøre den sidste konfiguration/aftestning.

Jeg må så beklage al den støj dette har skabt, det var på ingen måde
meningen

Mht til at score rampelyset er ingen vel i tvivl om at det er
bestyrelsen der trækker
læsset. Jeg mener ikke jeg har givet indtryk af at jeg på nogen måde
har lavet
denne liste. Hvis mit forsøg på at formulere den første mail
humoristisk har forvirret
nogle skal det hermed være et stort undskyld til Phil som oprettede og
sendte første
post om at den var oprettet på foranledning af Sidsel som har arbejdet
på dette.

Flemming har i en privat mail til mig og med bestyrelsen på cc: fortalt
sin
uforbeholdne mening. Jeg ønsker ikke at mudre mere ved at gennemgå
nedenstående, da det blot kan give anledning til mere støj.

Jeg er ærligt talt lidt groggy ovenpå alt dette, idet jeg ikke på noget
tidspunkt har
fået opfattelsen af at dette projekt var hemmeligt.

Igen må jeg undskylde overfor bestyrelsen, Sidsel især og listen

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@kramse.dk / hlk@inet6.dk