Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Jan 2003 - 22:48:05 CET

Date: Sun, 26 Jan 2003 22:48:05 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

On Sun, Jan 26, 2003 at 07:51:15PM -0000, Torben Sørensen wrote:
> Den eneste mulighed der findes får at få indført understøttelse for andet
> end IE hos BEC, er ved at skifte bank og få BEC-bankerne til at forstå, at
> det er et problem, så de kan formidle den info videre til BEC.
> Derfor til Poul-Henning: BRAVO!!! Jeg og mit firma følger med dig til Jyske
> Bank.

Jyske Bank er bedre end de andre, men de er ikke helgener. Deres normale
webbank fungerer, men prøv at nævne Linux/BSD/Solaris for dem og de siger:
"Hvis det virker er det fint, men det er ikke en prioritet ligesom MacOS."

Desuden kan jeg fortælle at deres erhvervsdel _kun_ virker på Windows selvom
den er lavet i Java. Den er nemlig bundet til de udvidelser som Microsoft har
lavet til deres JVM samt noget ActiveX på websiden.
Så de er ikke perfekte.

Når det er sagt så er de stadig efter min mening dem der sælger noget af det
bedste finans software til små og mellemstore danske virksomheder. Desuden er
de blandt de få der tager sikkerhed rimeligt alvorligt - også kundens
sikkerhed.

Mvh
Sven Esbjerg

--