Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Jan 2003 - 18:10:48 CET

Date: Sun, 26 Jan 2003 18:10:48 +0100
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Er der nogen der har nogle erfaringer med homebanking og FreeBSD? Min egen
> bank er IE-only, så jeg leder efter en dansk bank som understøtter åbene
> standarder, så jeg også kan benytte mig af homebanking.

Jyske Netbank fungerer fortrinligt med Mozilla - eller Netscape 4, hvis
man er til den slags. Java er dog et krav, men det er begyndt at fungere
udmærket med Mozilla under FreeBSD.

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark