Re: Homebanking og FreeBSD?

From: Peter I.Hansen (none@peterih--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Jan 2003 - 18:33:37 CET

Date: Sun, 26 Jan 2003 18:33:37 +0100
From: "Peter I.Hansen" <none@peterih--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking og FreeBSD?

On Sun, 26 Jan 2003 17:03:14 +0100
Bjarne Wichmann Petersen <none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Hej!
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med homebanking og FreeBSD? Min egen
> bank er IE-only, så jeg leder efter en dansk bank som understøtter åbene
> standarder, så jeg også kan benytte mig af homebanking.
>
> Bjarne

Jeg bruger Nordea's netbank. Det kræver en smule fusk... Jeg har først installeret deres program på en windows PC. Lavet en sikkerhedskopi af min ID-nøgle på en floppy, og derefter kopieret nøglen til et katalog på min FreeBSD. Når det er gjort kører homebanking fint gennem Netscape 4.77 .

Derudover kender jeg en som anbefaler Lån&Spar bank til homebanking på Linux.

/Peter