syslog slip/ppp

From: Simon Rigét (none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 16:19:05 CET

From: Simon Rigét <none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: syslog slip/ppp
Date: Sat, 18 Jan 2003 16:19:05 +0100

Jeg har haft nogle problemer med stabiliteten på en FreBSD 4.7 maskine.
Den går ned og kommer med en oplysning om at heartbeet er udeblevet el.
Dette skyldes nok en HW fejl, da jeg ikke har oplevet det før.
Med det der undre mig er at skærmen er fyldt med meddelser fra syslog om af
logfilerne til PPP og SLIP ikke eksisterer.
Det gør det heller ikke, men hverken PPP eller SLIP er aktiveret. Er der
nogen der ved hvorfor syslog skriver/tjekker disse filer?
Tilsyneladene skriver den ikke noget i filerne.

MVH Simon