Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 13:02:17 CET

Date: Sat, 18 Jan 2003 13:02:17 +0100
Subject: Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On fredag, jan 17, 2003, at 13:53 Europe/Copenhagen, Anders
Soendergaard wrote:

> Jeg vil gerne melde mig under fanerne med den klausul
> at jeg er yderst inaktiv indtil efter den 14. februar
> kl. 12.00 (hvor jeg skal aflevere mit speciale)
wiieee

Jeg er meget glad for tilkendegivelser om at være på burgergruppestanden

Det betyder at vi får vist en masse af de forskellige medlemmer og vi
behøver
så kun tage kortere tid af den enkeltes dag

> Jeg har en del gammel hardware derhjemme, men ingen bil.
Jeg vil hive fat i ahrimanes og sørge for at vi får startet en liste
over
de projekter der skal vises i demorummet, hvis han ikke allerede har en

Vi ses

PS burgergruppestanden kunne være en stavefejl, men fortæller vel
egentlig
godt hvad de fleste arrangementer går ud på - tak for igår

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}