Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

From: Steffen Larsen (none@zool--zool.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 11:13:34 CET

Subject: Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003
From: Steffen Larsen <none@zool--zool.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 10 Jan 2003 11:13:34 +0100

On Thu, 2003-01-09 at 14:43, Henrik Lund Kramshøj wrote:
> Hejsa
>
> Rygtet vil vide at BSD-DK har fået tildelt en brugergruppestand på
> årets Linuxforum
> - hvilket er dejligt, idet vi jo ingen penge har til at købe en stand
> ;-)
>
> Jeg vil derfor bede om ideer og mandskab til at bemande standen - gerne
> så der er
> en 2-3 stykker hele tiden.

Jeg kommer nok som alm. menig bruger på LF2003. Men derfor vil jeg da
gerne engang imellem stå og være tilrådighed på vores brugergruppestand.
Ligeledes medbringer jeg min bærbare, som nok på dette tidspunkt kører
FreeBSD 5.0 (med oracle 9.2 klient!)... Forhåbentlig..

Hvis vi er nogle stykker, som Henrik forslår, kan vi jo skiftes til at
bemande standen, mens nogle andre tager sig en kigger på LF..

-HyG!

--
/Steffen (aka zool) der i øjeblikket hacker Oracle på FreeBSD