Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Jan 2003 - 15:52:27 CET

Date: Thu, 9 Jan 2003 15:52:27 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

hep $rødder

> Det kan jeg godt lave og vise, men jeg mangler hardwaren. Hvis nogen vil
> være med til at spille en box et puds med noget EIP overskrivning, så
> sig til. Maybe vi skal have fat i en Alpha 21x64 eller en sun4m eller
> sun4u, der kan lave heap-protection også ;). propolice er -current, men
> det bør jo næppe holde os tilbage for at vise hvad det gør..

måske skulle I liiiige overveje at snakke lidt sammen med Michael Aronsen,
som er ansvarlig for demo-rummet - hvor der er væsentligt mere plads til
maskiner end ved et enkelt bord. Det vil være synd, hvis der nærmest er 2
demo-rum....

udover det synes jeg at ideerne lyder ret fede, men prøv at prioriter hvad
der skal være ved standen og hvad der skal være i demo-rummet så de ikke
kanibaliserer hinanden....

> Jeg vil gerne stå der i noget af tiden også. Jeg kan snakke som et
> vandfald (siger Sidsel), så jeg er nok udmærket som acolyte der.

og det er rigtigt - ja det er ;)

/Sidsel