Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

From: jlouis@diku.dk
Date: Thu 09 Jan 2003 - 15:23:14 CET

From: jlouis@diku.dk
Date: Thu, 9 Jan 2003 15:23:14 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK brugergruppestand på Linuxforum 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 02:43:36PM +0100, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> En OpenBSD med stackprotection som kommer ind næste gang vil ligeledes
> være
> sjovt at vise - en computer med sårbare programmer ovenpå en OpenBSD med
> propolice.
> - eksempelvis lave et lille setup med to computere,
> jeg har en laptop der kan dual-bootes/hackes på må og få og derved
> agere offer

Det kan jeg godt lave og vise, men jeg mangler hardwaren. Hvis nogen vil
være med til at spille en box et puds med noget EIP overskrivning, så
sig til. Maybe vi skal have fat i en Alpha 21x64 eller en sun4m eller
sun4u, der kan lave heap-protection også ;). propolice er -current, men
det bør jo næppe holde os tilbage for at vise hvad det gør..

> Hvem vil stå på standen?
> Henrik Lund Kramshøj
> samt medlemmer fra foreningen - så meld jer snarest muligt

Jeg vil gerne stå der i noget af tiden også. Jeg kan snakke som et
vandfald (siger Sidsel), så jeg er nok udmærket som acolyte der.

--
Jesper
  Premature Optimization is the root of all evil - D. E. Knuth