Smart USB flash disk

From: Soeren Straarup (none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Jan 2003 - 10:11:24 CET

Date: Wed, 8 Jan 2003 10:11:24 +0100 (CET)
From: Soeren Straarup <none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Smart USB flash disk

Hej

Jeg har invisteret i en "noname" usb flash disk.
Jeg har kun prøvet den af under FreeBSD på forskellige boxe.
Der er kun en box som jeg altid kan bruge den på, men jeg er nødtil at
mounte den via /stand/sysinstall .. mount /dev/da0s1e /x virker ikke,
men det er det sysinstall bruger til at mounte den med, og det den er
mounted som bagefter.
Jeg tror at det er dårlig hw som er skyld i at jeg ikke kan bruge den på
alle mine boxe, men det kan jo også være umass driveren (tror det ikke)
den bliver fundet på alle boxe men kan ikke mountes.

Mvh Søren

   (__) (__)
   (,''/// "Why use M$ when you can get FreeBSD for the download.." \\\'',)
 ^ / \/ http://www.FreeBSD.ORG \/ \ ^
 (_\_./ http://freebsd.x12.dk \._/_)

\ /
 X ASCII ribbon campaign--
/ \ against HTML, Word document and other non standard mails

| Soeren Straarup | Mobile: +45 20 27 62 44 |
| FreeBSD wannabe since 2.2.6-R | http://xride.x12.dk |
| Also running OpenBSD and NetBSD |