Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 21:15:07 CET

Date: Sat, 4 Jan 2003 17:15:07 -0300
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

On Sat, Jan 04, 2003 at 05:58:20PM +0100, Flemming Jacobsen wrote:
> Så har du vel også selv valgt at få det hele i en stor bunke?

Ja. Det er mit valg. Jeg synes bare det kunne være smart for mig
med min opsætning, at have en lille tag, og troede resten af verden
også ville have det. Det ville de måske ikke. Fair nok. Jeg har ikke
noget problem med at acceptere dét.

> Det kan det også sagtens med f.eks. xbuffy eller blot $MAILPATH
> sat op.

(xbuffy er desværre ikke en mulighed for mig, da min post ligger
meget remote og jeg ikke altid kommer ind med $DISPLAY defineret).

MAILPATH har jeg faktisk ikke engang kigget på, men igen kræver det
jo stadigt at jeg splitter op i flere indbakker.

Misforstå mig ret :) Jeg er faktisk glad for velviljen til at hjælpe
mig over til at benytte flere indbakker, men det var nu ikke det
som jeg ville opnå.

> Det er da helt OK. Men lad være med at gøre selvvalgte problemer
> til hele listens problem.

Det var jo bare et forslag. Det er vel ok at komme med idéer. Og
jeg var jo altså ikke den eneste på listen der synes om det, så
helt i skoven var det da heller ikke.

> Den blev nedtaget fordi Sidsel gjorde det.
> Hun er så vidt jeg har forstået det for tags

Jeg siger ikke at den blev taget ned fordi den var i den ene sides
favør. Jeg er enig i at det ikke er en god måde at lave et valg på.
Jeg synes ikke jeg er blevet urimeligt behandlet i den forstand, så
</paranoia>, por favor. Det jeg bare er helt vildt overrasket over,
er folks vilde reaktion over noget så uskyldigt. Jeg håber da, at
set i bakspejlet vil andre også kunne se at bølgerne gik lidt for
højt.

-- Robert Martin-Legene