Re: Quickpoll - deltag med din stemme !)

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 13:44:18 CET

Date: Sat, 4 Jan 2003 13:44:18 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !)

On Fri, Jan 03, 2003 at 05:02:55PM +0100, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Hvis der fra starten af havde været et [bsd]-tag havde jeg aldrig
> ytret mig, det findes på flere andre lister ... det generer mig ikke
> vildt.
>
> Jeg synes dog at en velfungerende, og allerede konfigureret liste som
> bsd-dk burde fortsætte som hidtil. Der er NOK mail-programmer der ikke
> kan finde ud af simple ting som Re: (der kommer af latin) og derfor
> laver emner som jeg manuelt har sat på denne mail.

Det er sandt nok, men så findes der modstykkerne som rent faktisk rydder
op i det ;) og fjerner alle de eksempler som du havde lavet i subject,
man sætter det op enkelt gang. så slipper man for at se på det igen.

> Jeg køber ikke argumentet med at det bliver lettere at sortere mails,
> idet der allerede på de mails jeg lige checkede i headeren stod:
> To: bsd-dk@bsd-dk.dk og
> Sender: owner-bsd-dk@BSD-DK.dk
> - jeg filtrerer på To-feltet
>
> Det vil altså, så vidt jeg kan se kun være for dem som mentalt får al
> mail i samme folder, og ikke udfra det eksisterende emne kan se hvad
> liste det kommer fra.

Det startede netop med dette, at man måske ikke nødvendigvis gad / ville
at sortere sin post. Men nemt danne sig et overblik.

> indimellem bliver lidt trist over folk der siger "ihhhh DET HER ER
> SMART, lav lige"

Ja, det er der helt klart noget om, men blev det nu også lagt sådan for
dagen ?

> En forening, og bsd-dk, er ikke altid demokratisk - dem der er aktive
> bestemmer reelt mere ved at være dem der udfører.

Det er sandt det er dem som er aktive som bestemmer mest ingen tvivl om
dette. Men den udførende magt er i dette tilfælde ganske lille, der er
ikke mange som har adgang til at rette dette tag på maillisten.

> Bestyrelsen har andet at lave end at overveje om et redundant tag skal
> klistres på mails - og argggg jeg gider ikke spilde mere tid på denne
> tråd, nuff' said

Overvejelsen blev jo også lagt ud til medlemmerne, om ikke andet på en
kluntet måde.

/Hemster, med sin egen holdning.