Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 13:17:33 CET

Date: Sat, 4 Jan 2003 13:17:33 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

On Sat, Jan 04, 2003 at 10:10:31AM +0100, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> <snip>
>
> Amen!

HVAD FANDEN ? undskyld mig lige... den holdning holder jo ingen vejne
som argument imod [BSD-DK] i subject. Prøv lige at forestille jer hvis
alle havde det sådan med ting man bruger til dagligt ? Hvor ville vi så
være ?

Er det virkelig så slemt med 8 ekstra tegn i subject ? Hvis det kan
hjælpe nogle til at få et overblik så hvorfor ikke ?

Flere andre steder ødelægger det ikke ligefrem overblikket, men hjælper
måske til et nemmere overblik ?

> For de der ønsker at kunne sortere, er det jo så "bare" et spørgsmål om at
> anvende noget software de kan få til det...

Ja, det er helt sandt, men hvad med dem som bare ønsker et overblik i
deres inbox/indbakke uden først at filtrere ? Det er trods alt nemmere
at slette fra sin inbox istedet for at skulle ned i en underfolder for
at slette posten.

/Hemster, med sin egen holdning....