Re: Hej, jeg er nOOb :D

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Jan 2003 - 15:06:12 CET

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hej, jeg er nOOb :D
Date: Thu, 2 Jan 2003 15:06:12 +0100

Hej Mads :-) Velkommen i vor midte....

FreeBSD er på mange måde som Linux, og alligevel ikke.....men ihvertfald kan jeg glæde dig med at du bruger de samme kommandoer (typisk også samme shell) på en FreeBSD som på en Linux maskine.

Bortset fra det, syntes jeg at FreeBSD er betydeligt nemmere at installere og administrere end Linux er!

Prøv at kikke på www.freebsd.org eller www.openbsd.com eller www.netbsd.org du kan alle steder finde information om BSD platformen.....

Skriv endeligt hvis der er noget du er i tvivl om....

MvH
PHPCODER.DK
www.phpcoder.dk
Martin Allan Jensen