Re: brugerfil i etc

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Feb 2003 - 14:23:48 CET

Subject: Re: brugerfil i etc
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 27 Feb 2003 14:23:48 +0100

Hej Søren

Alle dine brugere er listet under /etc/passwd
Gem også en kopi af /etc/group

Vi er i Danmark overrepræsenteret, når der er tale om BSD- og
Unix-kapaciteter. Et godt råd - lad være med at bringe novice spørgsmål
på denne liste. De har meget andet at bruge Deres tid på. Det du spørge
om at basal systemadministrationsviden.

P.S. Jeg er ikke en af de nævnte - endnu :)

/per

--
Med venlig hilsen / Best regards

/per per@xterm.dk

In a World without limits - who needs Gates ?